Prövar nått nytt

Idag skulle jag göra fyllda champinjoner för första gången i mitt liv. Gick ut på Tasteline för att få tips, men dom hade inte direkt vad ja sökte. Däremot hade dom i alla fall tiden dom skulle vara i ugnen o på vilka grader den skulle stå.
Det var bara att vrida av foten, lägga i resterna av min kött-i-såsen jag hade häromdagen och på toppen lite riven mossarellaost. Den finns helt utan kolhydrater så det är ju bra.
200 grader och 20 minuter inne i ugnen sen skulle det vara klart. Det är tur att man kan äta champinjoner råa. Inte ens hälften var klar. Men va fan........gott var det i alla fall

image22

Kommentarer

Postat av: Emma

intressant... det liknar chokladpraliner.

2007-10-18 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0