Ny inkomstkälla??

I lördags vann Ville 1600 på dagens dubbel. Alltid när någon vinner så tror jag att det även skall drabba mig. Så på söndagen köpte jag en dagens dubbel jag också. vann 489 kr :)
Med blodad tand testade jag även turen på måndagen. Dock utan att vinna något. Men skam den som ger sig. igår var det dags igen. Vann 180 kr.
Det är väl lika bra att ta en ny när jag hämtar ut vinsten. Det är ju bara 50 kr jag satsar och än så länge ligger jag plus.

Min inredare är spårlöst försvunnen..........Hon skulle maila mig i förra veckan med förslag. I måndags mailade jag henne för att påminna henne om att jag fanns. Jag har fortfarande inte hört något....Har jag blitt blåst?? Är hon ännu en som ger fan i mitt sovrum???


Kommentarer

Postat av: Emma

Ring henne!
Kram

2007-11-21 @ 12:10:46
Postat av: Inredaren

Kan du int klä en spånskiva med tyg och luta den mot väggen?

På det sättet blir det som en fond, som dom har i en bungalow.

Man kan också ha draperi på diagonalen.

2007-11-21 @ 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0