Det jävlas mä mig

Mycket underliga saker händer i mitt hem. När jag flyttade hit hade jag sängen från väggen och rakt ut. Många gånger om natten fick jag ta mig ner på ena eller andra sidan och hämta upp både täcken och kuddar. Jävligt irriterande. Nu flyttade jag bort den under mitt fönster och fick då vägg på den ena sidan. Ramlar nått ner??? Nej då, allt befinner sig i sängen hela tiden. Varför ramlar det inte ut på den sidan utan vägg nu då?

Sen en annan konstig grej är att jag kan stänga av min dator och om än med problem så kan jag starta den igen. Men om jag drar ut kontakten och flyttar datorn 2 meter så funkar inte närverkskortet. Då måste jag avinstallera det. Ta ut det från datorn och lägga in allt från början igen. Hur i hela fridens namn vet datorn om sladden är ur eller bara kontakten är avslagen???

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0