Bilköp

Sören så svårt det skulle vara att hitta en bil. Jag har alltid varit ägare till en som hållt fram till nästa besiktning för att sedan skrotas. Nu skulle jag köpa en som förhoppningsvis höll lite längre.
Vem man än pratar med så kommer nya måsten som jag skall tänka på.
Är det inte åldern så är det märke eller antal körda mil. Även om den är importerad eller ej.

Den svarta lilla saken jag hade hittat finns så klart inte kvar. När jag hittar någon annan och man lusläser det finstilta så åt skogen med den osso.

Jag hittade faktiskt en fin Fiat 600. Är inte speciellt glad för Fiat annars men denna var nylackad och i en giftgrön färg. Vad mer kan man begära? Kanske lättheten i att hitta delar till den en dag tyckte någon. Och? Jag kan även tänka mig en gammal fin svart Merca med rattväxel. Hur snyggt som helst med mycket krom.

Det hela kommer att sluta med att jag är tillbaka i gamla hjulspår och är ägare till en skitbil igen :(

Kommentarer

Postat av: Matilda

Hej libbe! Hur går det med uppdateringen egentligen :) Jag är nyfiken! Kram kram

2007-03-01 @ 20:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0